Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 166 JTD съвет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Толкова пъти си повредих гумите, че вече спря да ми пука. Добре, че са за смяна. Гледам да не вдигам над 100 и тва е. 17-ките ги направих квадратни. Тук всичко над 15-ки железни е неприложимо. Особено ако пътуваш повече.

    Comment


    • #32
      http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

      Ето едно добро предложение. 230 х км не са нищо за този двигател, има валиден ТЮВ до 2014, а с докарването ще стъпи okolo 4 бона.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #33
        Стига с тоя измислен ТЮВ.До преди време пък твърдеше че 166-ца под 5-6 бона е кошник.

        П.П
        Твоята като е с ТЮВ...колко неща оправи от както си я купил?

        П.П

        В една тема съм ти писал че ТЮВ,валиден с всичките му салтанати в Дупница стига до 100-на лева!
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          Стига с тоя измислен ТЮВ.До преди време пък твърдеше че 166-ца под 5-6 бона е кошник.

          П.П
          Твоята като е с ТЮВ...колко неща оправи от както си я купил?

          П.П

          В една тема съм ти писал че ТЮВ,валиден с всичките му салтанати в Дупница стига до 100-на лева!
          По т.1 и 3 - да, ако я купуваш от Дупница, а не на собствен ход от Германия по лично проверена обява. За цените - от миналата година цените на бизнес класа - А6, е39, 166, S60, са паднали с около 30%, така че ако миналата година хубава 166 около 2002-2003 е струвала около 3500 евро, нормално сега да е около 2300 евро.
          П.С. Сменил съм един датчик, термостат и предно окачване за 17 х км.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #35
            Лъжеш
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              Лъжеш
              ОК, ти по-добре знаеш аз какво съм сменил на моята кола .

              П.С> В ДУпница колите идват от Италия, къв ТЮВ, кви 5 лева?
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                ОК, ти по-добре знаеш аз какво съм сменил на моята кола .

                П.С> В ДУпница колите идват от Италия, къв ТЮВ, кви 5 лева?
                Аз не казвам от къде идват а какво може да ти напечатат.
                Лично съм ти виждал колата на подемника
                В частност задното окачване
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #38
                  На задното окачване смених унибалите, а след около 13 х км - тампоните на стабилизиращата щанга - общо около 100 лева. Ако някого това го притеснява, да си купи Кадет.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • #39
                    Добре де колио....уж ТЮВ имаш а се оказва че окачването и отпреде и отзаде е било леш!Хващам се на бас че и съединителя ти е оригиналния и там нищо не е барано.Какво гледат на тоя толкова важен за тебе ТЮВ ако не окачване и спирачки?
                    5 Ланчии зад гърба си!
                    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                    Comment


                    • #40
                      Кой казва, че окачването е било леш като дойде колата ? Леш стана след 10-15 х км по родните пътища. И кой говори за спирачки?
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #41
                        Оправено окачване за 10-15 хиляди аз не мога да се съглася че ще се скапе цялото.Даден елемент ДА,но цялото НЕ.Не съм видял до сега ново внесена алфа с сменено окачване и сменен съединител.Ако ще в немски номера да дойде!Това с ТЮВа е болшав работа!
                        5 Ланчии зад гърба си!
                        И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                        Comment


                        • #42
                          Ако колата за теб е само окачване ...
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #43
                            Цитираната на 230К. Може и нищо да не са за мотора, но салонът вече изглежда захабен и ми изглежда напълно ненужно занимание някой да си играе да я докарва...
                            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                            Comment


                            • #44
                              Не ми е ясно какво гледат в този толкова важен за теб ТЮВ...и какво точно те успокоява ако колата го има.Сега остава да кажеш че окачването не е важно и скъпо струващо в 166 !Не го приемай лично просто искам да го обсъдим
                              5 Ланчии зад гърба си!
                              И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                              Comment


                              • #45
                                "Тюв" Много лесно се фалшифицират за коли, които ще се продават по нашите дължини. Измами във всичко вече... В Германия кола без "Тюв" не е смятат за кола, и прегледа е жесток (за нашите представи), но си заслужава, защото колите на пътя са технически изправни по стандарти неприложими в нашата страна.
                                1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                                2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                                1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X